STAG QMAX-8 CYLINDRÓW

Kompletna instalacja STAG QMAX

                                       

 

 

  • kompletna instalacja gazowa STAG QMAX
  • reduktor ZAVOLI ZETA S
  • wielozawór Tomasetto
  • listwa wtryskowa 2 x AC W-01 4 cyl.  lub 2 x OMVL 4 cyl.
  • filtr odstojnikowy CZAJA BLASTER z wymiennym wkładem separujęcym olej i wodę
  • zbiornik w miejsce koła zapasowego do 55 litrów
  • pokrowiec na koło zapasowe
  • regulacja pojazdu przed i po montażu na hamowni podwoziowej

 

System STAG QMAX to kontynuacja sprawdzonych i cenionych sterowników STAG-4 stworzony specjalnie do silników 5-8 cylindrowych z pośrednim wtryskiem paliwa, zaprojektowany z myślą o współpracy z silnikami o dużych pojemnościach i mocy, gwarantujący utrzymanie osiągów auta. Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.
Instalacja STAG QMAX została wyposażona w wiele przydatnych funkcji takich jak: możliwość zmiany sekwencji wtrysku, obsługę bezprzewodowego  interfejsu bluetooth oraz rozbudowane opcje czytnika OBD.

STAG QMAX produkowany jest w oparciu o najnowszą technologię i innowacyjny 32-bitowy procesor sterujący układem wtrysku co pozwala na precyzyjne dawkowanie paliwa zapewniające jeszcze oszczędniejszą jazdę na zasilaniu gazowym oraz
trwałość, bezawaryjną eksploatację, bezpieczeństwo i komfort użytkowania.

Zalety sterownika:

    autoadaptacja OBD,
    nowatorska autoadaptacja ISA3,
    nakładanie paliw w momencie przełączenia,
    wbudowany emulator poziomu paliwa,
    wbudowany emulator ciśnienia paliwa,
    pełna obsługa 2 banków,
    szczelne złącze proste 90 pin,
    obsługa interfejsów CAN oraz K-LINE zgodne z OBD2/EOBD,
    rozbudowana opcja czytnika OBD z możliwością autokasowania błędów,
lekka, kompaktowa obudowa umożliwiająca estetyczny montaż w komorze silnika,
    platforma sprzętowa oparta o 32-bitowy mikroprocesor dedykowany do rozwiązań samochodowych,
    obsługa bezprzewodowego interfejsu bluetooth,
    możliwość zmiany sekwencji wtrysku,
    współpraca z przełącznikami LED-300, LED-300/400 oraz LED-300/401,
    komponenty wykonane z najwyższej jakości materiałów,


Cechy sterownika:


INNOWACYJNY SYSTEM ISA3
System autoadaptacji ISA3 to nowatorskie podejście, które dokonywane jest po rzeczywistych czasach wtrysku benzyny z wykorzystaniem parametrów OBD. System ISA3 to między innymi:
dedykowana mapa korekcji niezależna od korekcji obrotów względem czasów wtrysku,
    precyzyjne zbieranie wzorcowej mapy czasów wtrysku benzyny, z uwzględnieniem temperatury silnika,
    rozpoznawanie trybów  zamkniętej i otwartej pętli w rzeczywistym czasie,
    podgląd  sygnału sondy lambda z OBD samochodu.

AUTOADAPTACJA OBD
Autoadaptacja OBD zapewnia wtrysk gazu precyzyjnie dobierany do warunków pracy i obciążenia silnika. Na skład mieszanki wpływa nie tylko informacja o czasie wtrysku benzyny, lecz także jest ona modyfikowana według bieżących korekcji sterownika benzynowego.

WBUDOWANY EMULATOR POZIOMU PALIWA
Emulator poziomu paliwa pozwala na przywrócenie prawidłowego wskazanie poziomu paliwa w samochodach zasilanych gazem LPG i wyposażonych w komputer pokładowy.


TRWAŁOŚĆ OBUDOWY
Obudowa sterownika została zaprojektowana jako cienkościenna ze względu na wymagany niewielki ciężar urządzenia. Materiały z których została wykonana obudowa zapewniają optymalną odporność na uderzenia przy zachowaniu niewielkiego ciężaru oraz zapewniają zachowanie optymalnych właściwości użytkowych sterownika pod kątem obciążeń termicznych występujących w komorze silnika jak również
na drgania pochodzące z układu napędowego pojazdu oraz na losowe uderzenia żwiru (piasku, kamieni) z jezdni.


ESTETYKA
Wysokiej jakości materiały, unikalny i innowacyjny kształt obudowy oraz jakość wykonania pozwalają zachować wysokie walory estetyczne urządzenia. Pokrywa obudowy wykonana z nowoczesnego tworzywa sztucznego wysokiej jakości oraz wytrzymałości w szerokim zakresie temperatur. Podstawa obudowy ze stali nierdzewnej szczotkowanej podkreśla unikalny charakter obudowy.

SZCZELNOŚĆ
Obudowa sterownika została zaprojektowana w sposób zapewniający szczelność urządzenia. Obudowa posiada klasę szczelności IP54, którą uzyskuje po polaczeniu z wiązką przewodów za pomocą złącza. Łukowate wygięcie obudowy jest zabiegiem celowym mającym na celu kompensację odkształceń elementów obudowy w zmiennych warunkach termicznych w komorze silnika pojazdu  (rozszerzalność cieplna materiałów obudowy).

 


 Istnieje możliwość zmiany konfiguracji zestawu według życzenia klienta!!! 

 

Diagnostyka komputerowa pojazdu przed i po montażu GRATIS!!!

24 Miesiące Ogólnopolskiej Gwarancji w Sieci Autoryzowanych Serwisów STAG

 

 

 

Istnieje możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego.

auta zastęcze

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty

Szczegółowe warunki sprzedaży ratalnej.

Zapraszamy do galerii naszych realizacji wykonanych na instalacji Stag 300 Qmax 8cylindrów:

 

mustangmercedes cls amg na lpg